wtorek, 1 czerwca 2010

Domowe Bounty

Znalazłam na tej stronie i pomyślałam sobie, że to idealny, słodki dodatek z okazji Dnia Dziecka :) A przy okazji zabawa w smarowanie ciastek czekoladą.



Wszystkim Dzieciakom w dniu Ich święta życzę wszystkiego najsłodszego ! :)



100 ml śmietany kremówki
300 g cukru
250 g margaryny
250 g wiórków kokosowych
150 g gorzkiej czekolady
2 łyżki oleju (na czekoladę)


Margarynę pokroić w kostkę. Umieścić śmietanę, cukier i margarynę w garnku i wszystko podgrzać aż zacznie wrzeć. Gotować przez kolejne 5 minut.
Zdjąć z ognia i wymieszać z wiórkami kokosowymi.
Podłużną blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia i wlać masę. Pozostawić w lodówce na noc (ja trzymałam krócej, bo nie doczytałam o tej nocy ;)
Następnego dnia wyłożyć na deskę,usunać papier.
Pokroić w kostkę lub prostopadłościany (jak oryginalne Bounty).
Polać czekoladą. ( ja użyłam mlecznej i białej )








7 komentarzy:

  1. smakowite! zapisuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dodaje do ulubionych, fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada i kokos. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, u mnie bardziej dla męża :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, moi nieletni uwielbiają mi "pomagać" w kuchni ;)
    ciacha może odbiegają nieco (ok....bardziej niż nieco ;) od idealnego wyglądu, ale nie to w końcu było najważniejsze ;)
    są za to szalenie smaczne .... niestety ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online