sobota, 21 sierpnia 2010

Lody bananowe na patyku

wg przepisu z bloga Moje Wypieki
.
Wiem, wiem...... robię się mocno monotematyczna ;) Ale.... te lody nie wymagają ani naszej uwagi, ani maszyny ani mieszania co godzinę ;) Dostarczają za to mnóstwo frajdy, głównie dzieciom, choć zapewne niejeden dorosły też sie na nie skusi ;)


6 patyczków do lodów
3 banany
120 g gorzkiej czekolady (lub Waszej ulubionej)
2 łyżki oleju słonecznikowego
dowolna posypka

Banany obrać, każdy przekroić na pół. W każdą połówkę wbić patyczek do lodów. Ułożyć na papierze do pieczenia i odłożyć do zamrażarki na 15 minut.


Po 15 minutach
czekoladę roztopić w mikrofali lub w kąpieli wodnej, wymieszać z olejem. Wyjmować po kolei banany z zamrażarki, otaczać w czekoladzie i bardzo szybko w posypce (czekolada będzie zastygać ekspresowo). Odłożyć na kilka godzin do zamrażarki.






6 komentarzy:

  1. Banany... Uwielbiam!
    A zdjęcie z Dziewczynką przeurocze!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaytoon, ja lubię banany umiarkowanie ale w tej wersji smakowały mi bardzo :)
    Dziewczynka ze zdjęcia to moja osobista córka ;) dziękuję :)

    pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! pomysł zwalił mnie z nóg. autentycznie.
    a córeczka... urocza ;] ślicznie wygląda na tej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak frajdy dla dzieci bardzo dużo dostarczają:) a tym bardziej jak same je robią:)
    urocza córeczka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. karmel-itka, mnie również pomysł szalenie się spodobał jak go przeczytałam :) dziękuję

    Beata, tym razem zrobiłam bez dzieci, żeby miały niespodziankę i udało się. Niespodzianka zniknęła w 3 minuty ;) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. super to wyglada! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online