piątek, 12 lutego 2010

Plaster miodu

przypadkowo obejrzałam w telewizji, wyglądało to tak dobrze że sama postanowiłam spróbować ;)
przepis z tej strony

½ szklanki cukru
4 łyżki stołowe złotego syropu
1 ½ łyżeczki sody oczyszczonej
(ja dałam tylko pół łyżeczki)

W garnku wymieszać razem cukier i syrop. Nie mieszać składników, kiedy garnek będzie na ogniu. Można pokręcić całym garnkiem.

Postawić garnek na gazie, i podgrzewać przez ok. 3 min.

Zdjąć z ognia, wsypać sodę i wymieszać. Zawartość garnka wylać na papier do pieczenia. Poczekać aż masa stężeje (ok 15 min) i rozbić ją na mniejsze kawałki.

Przepis na złoty syrop znalazłam tutaj




1 komentarz:

  1. Aga cieszę się, że syrop się udał a i ten plaster miodu znam. Super zdjęcie :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online