wtorek, 23 lutego 2010

Mufinki cappuccino

przepis pochodzi z bloga Moje Kucharzenie

100 g masła

2/3 szklanki cukru

cukier waniliowy

1 jajko ( lub 2 małe )

pół szklanki mleka

1 i 3/4 szklanki mąki

ćwierć łyżeczki soli

1,5 łyżeczki proszku do pieczenia

2 łyżki kawy ( rozpuszczalnej ) rozpuszczone w 2 łyżkach gorącej wody

12 kawałków czekolady



W dużej misce zmiksować masło z cukrem [ ja zrobiłam jak autorka bloga - czyli rozpuściłam masło i wymieszałam ręcznie ] , dodać jajko , rozpuszczoną letnią kawę i mleko .

W drugiej misce wymieszać suche składniki czyli mąkę , cukier waniliowy , sól i proszek do pieczenia .

Wlać mokre składniki do suchych , delikatnie wymieszać [ masa powinna być grudkowata ] . Do formy mufinkowej wyłożonej papilotkami nakładać masę - do połowy formy , wkładać po kawałku czekolady i przykryć pozostałą masą.

Piec w temperaturze 180°C przez około 20 minut .



1 komentarz:

  1. mmmm. wygląda smakowicie ;)
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online